czwartek, 26 listopada 2009

Scraplift #11 ...Uli

Piradee Talvanna - prace tej scraperki zachwyciły mnie kilka miesięcy temu. Poprostu zbladłam jak je zobaczyłam i odrazu pozapisywałam sobie je wszystkie w komputerze, jako “Inspiracje”.

Jedną z nim postanowiłyśmy z dziewczynami z Piaskownicy zliftować.

Piradee Talvanna - her work amazed me a few months ago. When I saw them, I just went pale and immediately put all in my inspiration file!
And now we decided to choose one of her LOs for the newest scraplift edition at Piaskownica.







Oto, co powstało:
Here are the results: 
Anita


Anna-Maria


Makowka
 

Muma


Oliwiaen


Patrysha


Ula



Na wasze prace czekamy do 2.12!

Miłej zabawy!

We're waiting for your projects by December 2nd. 
 Have fun!

1 komentarz:

  1. Wasze scraplifty są piękne! LO Uli zachwyca:) Oto moja skromna praca:
    http://kroplaradosci.blogspot.com/2009/12/scraplift.html

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP