środa, 11 sierpnia 2010

Scraplift # 17 -MonaLisy

Lato trwa w najlepsze i w najgorętsze. Ostatni miesiąc ‘regulaminowych” wakacji, choć pewnie wiele z was wykorzysta i wrzesień na wakacyjne wojaże. Tymczasem proponuję Wam wzięcie udziału w moim pierwszym wyzwaniu na Art.-Piaskownicy, którym jest scraplift.

We're having the height of the hot summer. It's the last month of the "scheduled" vacation, though many of you would also travel in Semptember. In the meantime, please join my first Art-Piaskownica challenge which is a scraplift.




Do liftowania wybrałam pracę Michelle Clement czyli saturn-art., w której pracach od jakiegoś czasu jestem zakochana i niesamowicie mnie inspirują. Mam nadzieje , że i was zainspiruje ten strap do stworzenia niezapomnianej pamiątki.


I've chosen a LO by Michelle Clement a.k.a. saturn-art whose creations I adore for some time now and I'm greatly inspired by them. I hope this LO would also inspire you to create an unforgettable summer keepsake.


oryginał pracy / This is original LO



choć na pierwszy rzut oka scrap wydaję sie trudny, uwierzcie , że to pozory.Robi sie go naprawdę z przyjemnością. wystarczy spojrzeć na prace dziewczyn z Art-Piaskownicy:

Perhaps it looks as a tough one to imitate, but believe me, it's just appearances. It's a pure pleasure to make, just have look at Piaskownica girls projects:

Anita


Muma


Kamaftut


Ania-Maria


Ibisek


Nulka


MonaLisa


Na Wasze prace czekamy do 18 sierpnia!

Nie zapomnijcie o umieszczaniu w komentarzach kompletnych linków!

9 komentarzy:

  1. Fantastyczne prace zrobiłyście!!! Wow!!

    OdpowiedzUsuń
  2. oto moja praca:
    http://handemadebylily.blogspot.com/2010/08/scraplift-w-deszczowy-poranek.html

    Pozdrawiam serdecznie;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. http://hendmejdbajkejt.blogspot.com/2010/08/juz-nie-taki-may.html

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja robilam ekspresowo w ostatniej chwili ! Dzieki za piekna inspiracje, zabawa z tym liftem przywolala morze wspomnien! http://worqshop.blogspot.com/2010/08/w-rozgardiaszu-nic-nie-ginie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. aaaaa!!! zapomniałam! to był najszybciej robiony scrap w zyciu chyba! zrobiony w dniu opublikowania wyzwania! 4h przed wyjazdem na mazury, ale nie zrobiłam zdjęcia i przypomniało mi sie niedawno i ładowałam baterie do aparatu i mam nadzieję, że uznacie mimo, że zdjęcie złe....wrzucę lepsze rano (może:P )
    http://www.flickr.com/photos/terceps/4905873818/

    OdpowiedzUsuń
  6. Z pełną świadomością tego, że jest po czasie i w związku z tym lifcik mój nie będzie brany pod uwagę podłączam się, bo bardzo miło mi się scrapowało i za to wyzwanie dziekuję ślicznie :*
    http://ulietta.blogspot.com/2010/08/letnia-burza.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh, lovely! :) Thanks *so much* for choosing my page to scraplift, ladies! Your pages are all so beautiful & full of painty, splashy goodness! :) I'm blushing!

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP