wtorek, 1 kwietnia 2014

Rękoczyny MOBILE - edycja Littlewood

Witajcie!
Za oknem cudowne słońce, świat obudził się do życia, a nam robota pali się w rękach więc zapraszamy na kwietniowe rękoczyny ;)
Hello!
Beautiful sun outside, the world is again full of life, and we just can't stop making something! And we would like to invite you to our newest craft challenge!

Temat dzisiejszego wyzwania to MOBILE.
The topic of our today's challenge is a MOBILE.




Gościmy u siebie Anię z Ach co za blog!
Ach co za blog! is our GDT this month.

Nazywam się Anka (ACH!) i jestem uzależniona od kreatywnego myślenia. Poza tym jestem mamą trzech cudownych dziewczynek, a w czasie między praniem i gotowaniem mamą blogującą. Mój blog to zapis naszej codzienności. Moich zabaw z dziećmi, dekorowania naszego domu rękodziełem, naszych posiłków, zmagań z wychowaniem, naszych podróży.
I'm Ann (ACH!) and I'm addicted to crafty thinking. I am also a mother of three amazing girls, and between cooking and doing the laundry I am a blogging mom. My blog is all about my everyday life. My time spent with chilrden, decorating our house with handmade things, something about our meals, difficulties with rising children and our travels.

Lubię rzeczy piękne i praktyczne. Przemyślane i dopracowane. Lubię łączyć stare z nowym. Styl wielkiego miasta z wiejską przaśnością. Lubię otaczać się takimi rzeczami, ale najbardziej lubię je robić!
Wyzwania Art-Piaskownicy często motywowały mnie do twórczego działania, dlatego jest mi ogromnie miło, że mogę Was dziś TUTAJ inspirować.
I adore beautiful and practival things. Well-thought-out and perfect things. I like matching old style with the new one. The big city style with the one of a countryside. I just love being surrounded with things like that - and what I like most - creating them! Art-Piaskownica's challenges were often a great motivation to make something creative, and that's why I'm very happy I can be HERE with you, and inspire.

Mobil, który przygotowałam jest moją interpretacją pająków wieszanych w wiejskich chatach w okresie wielkanocnym. Prosty w przygotowaniu, wykonany z materiałów z recyklingu, uniwersalny. Świetnie sprawdzi się zarówno we wnętrzu rustykalnym jak i minimalistycznym.
The mobile I made is an interpretation of spiders which are hang in countryside houses in the easter time. It's easy to make, from recycled materials and multipurpose. It will look great in a rustical and a even a minimalistic home.

A Wy jak zinterpretujecie hasło: MOBIL? 
Jestem bardzo ciekawa! Ach!
And how will you interpretate a mobile?
I am very curious! Ach!

A dziewczyny z Piaskownicy poradziły sobie tak:
And here are our design team's works:

Majstrująca Asia wykonała mobil atmosferycznej natury :)
Asia Majstruje made a mobile inspired by nature :)

Ki stworzyła szaloną sowę.
Ki made a crazy owl.

A ja, Littlewood, stworzyłam króliczą armię :)
And I, Littlewood, prepared a rabbit army :)

Na Wasze prace czekamy do końca kwietnia :)
Powodzenia!
We are waiting for your works to the end of April :)
Good luck!

12 komentarzy:

  1. Świetne i inspirujące prace! :)
    Myślę, że moje kuLczaki też się nadają na Wasze wyzwanie, więc zgłaszam! :))) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm...a gdzie mogę dodać linka...? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super !! właśnie zrobiłam nowy mobil, zatem u Was się nim pochwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepraszamy ... "żaba" dostawiona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To tym razem przynajmniej wiem co to i gdzie ta "żaba" - dzięki wegrochy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie wzięłabym udział w jakimś wyzwaniu, ale (wstyd się przyznać) nie potrafię dodać swojej pracy... Czy może ktoś mi jasno objaśnić, jak mam to zrobić? Pozdrawiam i czekam na jakąś litościwą duszyczkę...

    OdpowiedzUsuń
  7. Margit :) to nic trudnego - klikasz na ten niebieski prostokącik (linninz czy coś takiego tam jest napisane) czyli tzw żaba, i tam musisz wypełnić podpis, link i mail, przechodzisz dalej, wybierasz zdjęcie które chcesz żebyśmy zobaczyły, potem rezygnujesz z dodania posta na twiterze (albo dodajesz jeśli chcesz), i gotowe :) każdy krok jest opisany więc nic się nie bój :) w imieniu załogi gorąco zachęcam do wzięcia udziału w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A dokładny opis z obrazkami mamy w dziale "INSTRUKCJE" jakby co :))

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie na Pałukach pająki były bardzo kolorowe. Bardzo fajne kolejne wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dlaczego ja dopiero odkrylam to cudne miejsce!? Ja zrobilam taka chmurke jak na pierwszym zdjeciu. Chcecir zobaczyc>?

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP